Siste Mest kommenterte
Abonner på RSS nyhetsfeed
Raser mot rådyr mat

Sør-Trøndelag:Leder for transportkomiteen på Stortinget mener reisende blir flådd når de kjøper mat på flyplasser, og vil at Avinor skal slippe til flere aktører, skriver VG.

Norterminal får starte oljeomlasting

finnmark:Høyre-Frp-regjeringen gir grønt lys for Norterminal. Dermed får selskapet starte oljeomlasting i Sør-Varanger.

Høyre leverer på forskningsbudsjettet

østfold:LO-sekretær Renee Rasmussen svarer i avisen på mitt innlegg om regjeringens kunnskapspolitikk. I mitt innlegg beskrev jeg de tiltakene H/FrP-regjeringen har levert i sitt først statsbudsjett.

Skeptisk til OL i Oslo

troms:Fylkesleder i Troms Høyre sier nei til et OL i Oslo uten store endringer i forkant.

Tillit til familien

østfold:Høyre ønsker å gjøre det enklere for familier å få brukt hele foreldrepermisjonen sammen med barna. Derfor foreslår vi å gjøre det enklere for flere familier å ta ut alle foreldrepengedagene, gjennom en såkalt unntaksordning.

Kunnskap gir muligheter for alle

østfold:Det er nå snart ett år siden stortingsvalget, og regjeringen er godt i gang med å gjennomføre hva vi lovet i valgkampen. En av de viktigste sakene for Høyre er, og har alltid vært, fokus på kunnskap.

Les mer om Kunnskap gir muligheter for alle

Gjennombruddet for Indre Østfold?

østfold:Rett ved inngangen til ferien gjorde den norske Storting sitt viktigste vedtak for Indre Østfold noensinne.

Les mer om Gjennombruddet for Indre Østfold?

Feilslått kritikk av Tax-free endringen fra SV

østfold:Våren 2006: Daværende finansminister Kristin Halvorsen gjennomfører en økning av tax-free kvotene, slik at de skulle blir mer «akseptable». Tapte avgiftsinntekter 80.mill.kroner i året.

Les mer om Feilslått kritikk av Tax-free endringen fra SV

Disse søker gjenvalg

nordland:Nordland Høyres kandidater til valget i 2015 har svart nominasjonskomiteen om de søker gjenvalg eller ikke. Se hvem som søker gjenvalg her.

Les mer om Disse søker gjenvalg

Hva er status i Østfold?

østfold:Stortinget behandlet før sommeren Kommuneproposisjonen. Det markerer startskuddet for den største moderniserings- og velferdsreformen på 50 år.

Les mer om Hva er status i Østfold?

Sommerhilsen fra Stortinget 2014

Møre og Romsdal:Kjære alle medlemmer og tillitsvalgte i Møre og Romsdal Høyre.
Etter et hektisk men spennende år i regjering, er vi nå i sluttspurten her i Stortinget før vi drar hjem til familie og venner for å få en velfortjent ferie.
Samarbeidet i regjering med FrP og våre samarbeidspartnere har fungert godt, og vi er allerede i gang med å levere som lovet både i valgkampen og i regjeringserklæringen. Før vi går helt i feriemodus, ønsker vi å dele med dere en oppsummering over de viktigste sakene som regjeringen jobber med, og allerede har levert på.

Les mer om Sommerhilsen fra Stortinget 2014
  • Sommerhilsen fra Stortinget 2014
  • Sommerhilsen fra Fylkeslederen
  • Vest-Agder Høyre og LIM-planen
  • Åpent for forslag til fylkestingslisten
  • Lindesnes-ordfører med i Høyres Kommunalutvalg
  • For mye kos i skolen i juni?
  • Unaas og Schou i Høyres kommunalutvalg
  • Vil ha med hele Troms på råd
  • En trygg og verdig alderdom!
  • Valgfrihet som motiverer for tøffe løp