Siste Mest kommenterte
Abonner på RSS nyhetsfeed
Aktive eldre er en ressurs for samfunnet

rogaland:Rogaland Senior Høyre ønsker et velferdsløft for eldre. En viktig satsing må være forebyggende innsats, slik at eldre mennesker holder seg friske og aktive lengst mulig. Aktive eldre er en ressurs for samfunnet.

Ja til salg av statsskog

telemark:I TA 21.01.15 går fylkesordførerkandidat fra AP, Svein-Tore Løkslid hardt ut mot salg av statsskogs skog og utmark og betegner det som salg av arvesølvet. Dette er tøv og symbol politikk, skriver Per Lykke, som er 4. kandidat på fylkestingslisten.

Widvey og Aspaker gjester Troms Høyre

troms:Kulturminister Thorhild Widvey og fiskeriminister Elisabeth Aspaker besøker i helgen Troms Høyres årsmøte.

Henrik Kierulf innstilt på førsteplass

Sør-Trøndelag:Tirsdag kveld var nominasjonskomiteens liste klar: Trondheim Høyres leder, Henrik Kierulf (33), topper lista, og han får følge av Guro Angell Gimse (43) fra Melhus og Jan Grønningen (45) fra Agdenes.

Slungård gjør comeback i politikken

Sør-Trøndelag:Anne Kathrine Slungård er foreslått nominert på fjerdeplass på Høyres fylkestingsliste i Sør-Trøndelag.

Ny valgkampmedarbeider

akershus:Vi har ansatt Sverre Strand Teigen som valgkampmedarbeider. Han tiltrer sin stilling den 9. februar.

Les mer om Ny valgkampmedarbeider

Buskerud Høyres Årsmøte 6.-7.mars

buskerud:Buskerud Høyre avholder sitt Årsmøte på Sundvolden Hotell fredag 6. - lørdag 7.mars 2015. Vi starter på fredag klokken 16.00 og avslutter lørdag rundt klokken 15.30. Velkommen til årets mest spennende politiske verksted!

Les mer om Buskerud Høyres Årsmøte 6.-7.mars

Vil ha flere lærlinger i oppdrag for fylkeskommunen

Sør-Trøndelag:- Regjeringen vil at alle relevante bedrifter må ha en minst én lærling per oppdrag de gjør for det offentlige. Vi kan ikke være mindre ambisiøse i Sør-Trøndelag. Derfor tok jeg initiativ til at fylkeskommunen skal utarbeide en ny innkjøpsstrategi hvor vi forsterker kravet til våre leverandørers bruk av lærlinger i oppdrag for fylket, sier Høyres gruppeleder i fylkestinget, Torhild Aarbergsbotten.

Les mer om Vil ha flere lærlinger i oppdrag for fylkeskommunen

Staten sitt eierskap i Statskog

østfold:Det blir nå kjørt en kampanje fra politiske motstandere og interesseorganisasjoner mot regjeringen sine utredninger om salg av statlige selskaper.

Les mer om Staten sitt eierskap i Statskog

Arbeidsmiljølov for et trygt, fleksibelt og familievennlig arbeidsliv

Sør-Trøndelag:Denne uken er det streik i Norge mot regjeringens forslag til endringer i arbeidsmiljøloven. - Streik er et lovlig virkemiddel, men det er ikke helt lett å forstå hvorfor regjeringens forslag skaper så stor furore, sier Høyres stortingsrepresentant Frank Jenssen. - Annet enn at det er en politisk motivert streik.

Les mer om Arbeidsmiljølov for et trygt, fleksibelt og familievennlig arbeidsliv

Mer til vei og lei i Nordland

nordland:Hele det langstrakte Nordland vil merke regjeringens offensive samferdselsbudsjett. Av Hårek Elvenes, stortingsrepresentant

Les mer om Mer til vei og lei i Nordland