Siste Mest kommenterte
Abonner på RSS nyhetsfeed
God jul

vest-agder:Vest-Agder Høyre ønsker alle en riktig god jul og et godt nyttår

Julehilsen til Nordland Høyres medlemmer!

nordland:Fylkesleder Jonny Finstad ønsker medlemmer og sympatisører av Nordland Høyre en god jul.

Nå kommer nye fengselsplasser i Østfold

østfold:Stortingsrepresentant Ulf Leirstein fra Østfold FrP og stortingsrepresentant Ingjerd Schou fra Østfold Høyre er særdeles godt fornøyd med at regjeringen legger opp til å bygge 100 nye fengselsplasser ved Halden fengsel.

Debatten om pelsdyrnæringa fortsetter

Sør-Trøndelag:Innlegg fra tillitsvalgte i Oppdal Høyre.

Som foreningsleder og representanter for Høyre i Oppdal, Norges største pelsdyrkommune, ser vi at det er tid for å ta til orde for en god og åpen prosess rundt pelsdyrnæringen.

"Sjef i eget hus"

telemark:Bamble Høyres kommunestyregruppe støttet i siste kommunestyremøte å beholde dagens konsesjonslov og boplikt i Norge. Jeg har full forståelse for at andre kommuner kan velge annerledes, det er det som gjør kommune-Norge så spennende, skriver Unni Brekka Kiøsterud.

Forlenget Trønderbanen til Melhus

Sør-Trøndelag:– Dette er en stor dag for hele regionen sør for Trondheim. Nå kan folk reise med tog til jobb der de kan kose seg med avis og kaffe, istedenfor å stampe i kø på E6, sa stortingspolitiker Linda Helleland (H) på Melhus mandag morgen.

Les mer om Forlenget Trønderbanen til Melhus

Vet du dette om Henrik Kierulf?

Sør-Trøndelag:Visste du at Henrik liker å gå på auksjoner? Eller at han lader batteriene best ved å gå på tur i fjellet? Vi har to gode kandidater til topplassen ved fylkestingsvalget i Sør-Trøndelag. Her svarer Henrik Kierulf på 10 spørsmål vi har stilt ham.

Les mer om Vet du dette om Henrik Kierulf?

Vet du dette omTorhild Aarbergsbotten?

Sør-Trøndelag:Visste du at Torhild lett blir rørt av bøker, filmer eller hverdagshistorier? Eller at hun ble vervet som Høyremedlem av en veterinærkollega? Vi har to gode kandidater til topplassen ved fylkestingsvalget i Sør-Trøndelag. Her svarer Torhild Aarbergsbotten på 10 spørsmål vi har stilt henne.

Les mer om Vet du dette omTorhild Aarbergsbotten?

Solid satsning på vei og bane i Telemark

telemark:Høyre-Frp regjeringen, sammen med Krf og Venstre, er nå godt i gang med en solid satsing på vei og bane i Telemark. E134 er i dag en av hovedveiene mellom øst og vest, og har stor betydning for Telemark.

Les mer om Solid satsning på vei og bane i Telemark

God Jul fra Helge Orten

Møre og Romsdal:Hei alle sammen!
Julen nærmer seg raskt og jeg begynner å merke at jeg også i år er på etterskudd med juleforberedelsene. Innspurten i Stortinget har vært hektisk og det har blitt lite tid
hjemme i desember, men jul blir det i år også!

Les mer om God Jul fra Helge Orten

Forkjørsrett for næringslivet

østfold:Fylkestingsrepresentant Tor Prøitz om forslaget til budsjett for Østfold fylkeskommune 2015.

Les mer om Forkjørsrett for næringslivet
  • Forkjørsrett for næringslivet
  • Fart på samferdsel i Østfold
  • Julehilsen fra Stortinget - Elisabeth