Siste Mest kommenterte
Abonner på RSS nyhetsfeed
God påske!

akershus:Akershus Høyre ønsker alle en riktig god påske.

Påskehilsen fra statsministeren

Sør-Trøndelag:Her kommer en påskehilsen fra statsminister Erna Solberg. Vi på fylkeskontoret i Sør-Trøndelag benytter også anledningen til å ønske deg og dine en riktig god påske :-)

Kommunene i Østfold må innvilge søknadene

østfold:Søkertallene for etter- og videreutdanning blant lærerne i Østfold er nå klare, og vi ser en veldig positiv utvikling.

Høyres mål er at Norge skal ha verdens beste skole.

telemark:Høyre vil at norsk ungdom skal kunne ta høyere utdanning uavhengig av bakgrunn, økonomi og bosted, skriver oppvekstpolitikerne i Skien Høyre, Halvor Berg-Hanssen, Emilie Schäffer og Hege Pflug

Vil endre takstgrunnlaget for eiendomsskatten som er innført i Hjartdal

telemark:Høyre har ikke hatt en plass i kommunestyret i Hjartdal siden 1999. Nå vil de stille med liste til valget i 2015 og få en kursendring i kommunen.

I praksis hos Vestfold Høyre

vestfold:Landbruks- og matminister Sylvi Listhaug var på Vestfoldbesøk og Brage var med på omvisningen hos Per's kjøkken.

Les mer om I praksis hos Vestfold Høyre

Høyre gikk sammen med AP og Frp om å fjerne boplikten på Oppdal

Sør-Trøndelag:- Mot slutten av fjoråret fremmet AP forslag om å oppheve kravet til konsesjon i Oppdal og Oppdal Høyre var ikke sene med å samarbeide om det forslaget, sier Oppdal Høyres gruppeleder Ingvill Dalseg.

Les mer om Høyre gikk sammen med AP og Frp om å fjerne boplikten på Oppdal

Stor begeistring for flytting av godsterminal

Sør-Trøndelag:Det har skapt stor begeistring i mange leire at regjeringen etter stort engasjement fra Linda Hofstad Helleland gjorde slutt på årelang rødgrønn beslutningsvegring og fastslo at godsterminalen for Midt-Norge skal plasseres enten på Søberg i Melhus eller på Torgård og konteinerhavna på Orkanger.

Les mer om Stor begeistring for flytting av godsterminal

Nominasjonsprosess i Buskerud Høyre - Fylkesting

buskerud:Her finner du alt du trenger å vite om nominasjon til fylkestinget - sted og tid for nominasjonsmøtet, nominasjonskomiteens sammensetning og kontaktinformasjon, tidsplan og delegatberegning.

Les mer om Nominasjonsprosess i Buskerud Høyre - Fylkesting

- Jeg blir forbannet

akershus:Kirkemøtet har i dag vedtatt å ikke støtte forslaget om homofile vigselsliturgi i kirken. Stortingsrepresentant for Akershus Høyre, Henrik Asheim, raser.

Les mer om - Jeg blir forbannet

Verdig omsorg

akershus:Mange pleietrengende bor ufrivillig sammen med andre på norske sykehjem. Noen bor to personer på rom som er beregnet på en person. Sykehjemsbeboere betaler en stor andel av bokostnadene selv gjennom en egenandel. Høyre/Frp-regjeringen mener det er urimelig at en skal betale det samme om man får eget rom eller om en blir tvunget til å dele rom med fremmede.

Les mer om Verdig omsorg
  • Verdig omsorg
  • Viktige erkjennelser
  • Høyre leverer i regjering - Fylkesmanns innsigelser skal redusers