Jan Tore Sanner og Arne Hjeltnes gjenvalgt

- Jan Tore Sanner har vært din nestleder lenge, Erna, og han blir bare bedre og bedre, sa leder av valgkomiteen Svein Flåtten da han la frem innstillingen søndag morgen.

Foto: Simen Gjersvoll Osland

Søndag morgen var det valg på Høyres landsmøte. - Vi har et vinnerlag i dag, og det ser vi for oss fortsetter, sa valgkomiteens leder Svein Flåtten. Jan Tore Sanner og Arne Hjeltnes, begge representanter fra Akershus, ble gjenvalgt.

- Jan Tore Sanner har vært din nestleder lenge, Erna, og han blir bare bedre og bedre. Jan Tore, du er over alt og følger alle tiltak som kan skape fremtidig budsjettbalanse med falkeblikk. Det er godt og viktig for fremtiden. Gratulerer også med dagen forresten, sa Flåtten da han la frem valgkomiteens innstilling.

- Vi må også ha noen som kan holde fast på Høgre i praksis. Du gjør en strålende jobb for partiet, Arne, og det er alltid fulle hus når du reiser rundt, sa Flåtten.

Jan Tore Sanner ble gjenvalgt som nestleder for to år. Arne Hjeltnes ble gjenvalgt som medlem av Sentralstyret for to år.