BLI MED

Monica quoteFoto: Hans Jørgen Brun

Du er kommet til riktig sted! Velkommen til hjemmesiden til Bergen Høyre,  Høyres største lokalforening!  Vi ønsker deg ikke bare velkommen til hjemmesiden vår, men inviterer deg også til å delta i forberedelsene til valget i 2013. Valget i 2013 er veldig viktig, for Bergen, for Norge, men også utrolig viktig for deg som borger.  Stem derfor Høyre hvis du vil at den norske modellen også skal være betalbar om 15 år, og hvis du vil at næringslivet og norsk industri også skal være konkurransedyktig i fremtiden. Vi trenger din stemme hvis du vil at norske skoler skal være blant de beste i verden som gir deg en trygg og lønnsom arbeidsplass. Norge er klar for et regjeringsskifte, men da må også du stemme på Høyre i 2013!!

peter_quote.jpg

+1

September 2013 høres ut som veldig lenge til, men det er nok å gjøre for å sørge for at vi faktisk også blir det største partiet etter valget. Vi trenger derfor din hjelp.
På hvilke måter kan du bli aktiv innen Høyre? Først og fremst er det viktig at du engasjerer din familie, dine venner og bekjente og dine naboer til å stemme på Høyre i 2013.
Som medlem blir du invitert på aktiviteter, kan du delta i forskjellige debatter og kurs og har du muligheten å påvirke både lokal politikk og nasjonal politikk.  Som medlem i Høyre får du også mer innsikt i politiske saker, og kan dermed bli en enda bedre ambassadør for Høyres politikk.

harald_quote.jpg

Hvordan vil du bli medlem? Vi tilbyr deg forskjellige muligheter
https://www.hoyre.no/www/bli_medlem kan du melde deg inn som nytt medlem.  Hvis du er underveis eller ikke har tilgang til internett kan du også sende en sms. Skriv "Høyre" i en melding og send denne til 2012. Men det er selvfølgelig også mulig å ringe Bergen Høyre på 55307980 eller stikk innom på Høyres Hus i sentrum (Kong Oscarsgate 14).

Er du allerede medlem i Høyre og kjenner du noen som vil bli medlem eller har du som nytt medlem lyst til å verve enda flere nye medlemmer da tilbyr vi deg fine gaver!!!

Glem ikke å bli fan av Bergen Høyre på Facebook og av vår neste statsminister Erna Solberg

hannah_quote.jpg