Sommerhilsen fra Stortinget

God sommer og god valgkamp til dere alle!

Det nærmer seg et spennende kommune- og fylkestingsvalg med god vind i Høyreseilene. Det er gøy! Dette fortjener vi etter år med hard jobbing både lokalt og sentralt.

Kjære Høyrevenner!

Den jobben dere alle har lagt ned i politikken lokalt, sammen med det at vår leder Erna Solberg og resten av ledelsen har gjort en formidabel jobb, bærer nå søte frukter. Samtidig har vi i stortingsgruppen sentralt jobbet bevisst med å produsere god høyrepolitikk som vi håper dere vil gjøre dere nytte av nå i valgkampen og ikke minst etter at dere etter valget har inntatt ledelsen i flest mulig kommunestyre og i fylkestinget.

På Høyres nettsider kan dere nå hente ned dokumenter med gode politiske løsninger innen skole, helse- og omsorg, samferdsel, eiendomsrett og landbruk m.v. I Stortinget deler stortingsgruppen på å ha vaktuker gjennom sommeren, slik at dere kan nå oss til en hver tid. Ta gjerne kontakt om det er noe vi kan bidra med.

Det er også viktig å ha med seg at Høyre ønsker å stimulere til flere arbeidsplasser i kommunene. Dette ønsker vi å gjøre ved at kommunene får beholde deler av selskapsskatten, som de rødgrønne fratok kommunene da de kom til makten.

Jeg ser virkelig frem til at enda flere Høyreordførere, og deres gode medspillere, etter valget skal fortsette å male landet blått med mer valgfrihet og lokal sjølråderett, trygge lokalsamfunn, bedre helse- og omsorgstilbud, flere, bedre og tryggere veger og en bedre skole.

Dagens gode politiske målinger, skal vi glede oss over mens de fleste nå lader batteriene noen korte uker i sommer. Etter en fortjent ferie, vil forhåpentlig målingene fortsette å stimulere oss til å stå på helt frem til, - ikke bare valgdagen, men i fire nye år fremover. Husk at mange velgere sitter fortsatt på gjerde. Det er disse vi må plukke ned med vår gode Høyrepolitikk.

Jeg ønsker dere alle en fin og varm badesommer på BØLJAN BLÅ!

Husk det er skuddpremie på Høyres politikk, så pass dere for krypskyttere.

God sommer og god valgkamp til dere alle!

Elisabeth